Girafariglove Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Ja som sagt. vilka sälsynta kort har ni. Jag har 1 Dark magican of caos o 1 The end of anubis. Onödig tråd men jag e nyfiken bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 hehe lol exxod master of the guard D.D warrior cyber dragon o typ några till kommer inte på dem nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Shiny blue eyes white dragon och dark magician girl !!! De är limited edition! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 16 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Mina e ultra rare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 flyttar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Har många sällsynta men de sällsyntaste e Dark Magician of Chaos o Dark Paladin. Dom äger era kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moorwood Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 ööh. skulle du vara non sorts gud lr? DMoC o DP hahaha D.D. Warrior är värd 10 ggr så mkt (vilket e mitt sällsyntaste tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Har många sällsynta men de sällsyntaste e Dark Magician of Chaos o Dark Paladin. Dom äger era kort. Jag skrev ju att jag hade Dark magician of chaos <_< . Oh just det, har även Svings theleya, Andro svings o Thenen the great svings. Om ni sett yo-gi-ho filmen så är det dessa tre Anubis använde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 ööh. skulle du vara non sorts gud lr? DMoC o DP hahaha D.D. Warrior är värd 10 ggr så mkt (vilket e mitt sällsyntaste tror jag) Hahaha, f*n heller... nästan alla på Dragonslair erbjuder mig hur mycket som helst för dom korten. Dessutom är dom värda mycket mera än D.D. Warrior. På Cardorder e det dom här priserna: Dark Magician of Chaos: $175 Darrk Paladin: $95 D.D Warrior: $30 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 ööh. skulle du vara non sorts gud lr? DMoC o DP hahaha D.D. Warrior är värd 10 ggr så mkt (vilket e mitt sällsyntaste tror jag) Hade för mig att Dark magican of chaos var värd 250:- Har en kompis som erbjuder mig 1 Blue eyes shining dragon o 1 Blue eyes dragon för min Dark magician of chaos :cool: Tror inte att jag byter ;) aldrig i livet det kortet plus mina andra e bra för att skryta me "skrattar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreeZtyle Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 ööh. skulle du vara non sorts gud lr? DMoC o DP hahaha D.D. Warrior är värd 10 ggr så mkt (vilket e mitt sällsyntaste tror jag) Ne, det e värt över 1000kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Har fyra stycken Dark magican of chaos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.