Pulpen Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Filmen suger otroligt. Somnade nästan på bion. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Red_fox2 Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 jag har läst boken under påsken och jag har ännu inte hunnit se filmen,men jag ska nog försöka få tag i den(hoppas den är lika bra som boken) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Filmen suger otroligt. Somnade nästan på bion. :S Den är ju jättebra, bra handling och så vidare. Varför suger den så otroligt mycket? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Alla tycker olika, så kritisera inte Pulpen's åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jättebra film som handlar om den heliga graalen (stavning). Guds källa till all hans makt, Gud's hustru. Jag tyckte att det var en väldigt bra och överraskande spännande film med många vändningar. Tom Hanks spelade sin roll bra, precis som vanligt med andra ord. Filmen går på bio så jag rekommenderar att ni springer till biografen så snabbt ni kan Den är inte lika bra som boken men bra var den :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hackr Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag har läst boken, men inte sett filmen, men jag tror att filmen inte är lika bra som boken, för väll hasa mejj till bion å kolla på filmen så får vi se, boken va iafa görbra så jag hoppas att filmen är det oxå... men jag hoppas att dem gör film om den andra boken om Robert Langdon, Änglar och Demoner, som var ännu bättre! @Pres:Det är väll typ jesus fru det handlar om eller? Ja, ÄoD utspelar sig före Da Vinci koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Men han skrev väll DaVinci koden före om jag inte minns helt galet :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 har läst boken;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.