WebbElias Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 hur kommer man längre än när man får fossilen i mt. moon på chaos black ? Elr är mitt spel konstig kopia elr nått? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Jag tror inte att det är så jättemånga här som har Chaos Black, Eftersom dom tycker inte att det inte är ett äkta Pkmn spel (Vilket det inte är) Så du kanske inte får så stor hjälp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Fråga Anden34(tror jag)så kommer du nog få hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 ffs, sluta göra falska trådar. Chaos kommer från sonic inte pokemon -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Jag spelar det =D Vilka pokémon har du? =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 ffs, sluta göra falska trådar. Chaos kommer från sonic inte pokemon -_- det är inte en falsk tråd.... <_< Chaos black finns faktiskt.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puma12 Skrivet 7 November 2006 Rapport Dela Skrivet 7 November 2006 Ja de gör det. Inget falskt med det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HotShot Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Det finns på emulator. Det är någon som har skapat det. Tro inte att man kan köpa det i affären -_-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Hotshot: det finns till GBA! :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 hur kommer man längre än när man får fossilen i mt. moon på chaos black ? Elr är mitt spel konstig kopia elr nått? :( jag har chaos black jag har ochså fasnat på samma ställesom du vist när man får fosilen då kommer det ett ställe man ska surfa på?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Hotshot: det finns till GBA! :o Mmm men det finns inte i affären bara via särskilda personer -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 8 November 2006 Rapport Dela Skrivet 8 November 2006 Girafariglove: jepp, men jag tänker inte köpa det... Håller mig till originalen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg