sebastiansa Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 Hej Hur kommer jag till wodfal tempel . I en guide tidigare fick jag tips om att hoppa över vattfallet nära Decku place. Jag har försökt men inte lyckats, hur gör man? Önskar tips. Hälsningar Sebastian
Trendywinds Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Skrivet 16 Juli 2006 (redigerat) HÄR är en bra sida där står det mästa som du ska göra t.e.x vart man får alla masker,flasker o svärd och snånt Redigerat 16 Juli 2006 av jijo
splintercell987 Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Skrivet 20 Juli 2006 Man ska gå till lost woods och följa efter apan. Då hittar man en gumma som ska ha red potion. Den får man gratis i hag´s potion shop eller vad det nu hette men då måste man träffa gumman i skogen först. Sen ska man gå till det huset där man kan åka båt-tur. När man åker båt så kommer man till deku-palace. Man ska gå in där som deku scrub. När man har gått förbi dom två vakterna så finns det tre olika ingångar. Man ska gå in i den högra. Där ska man gå igenom labyrinten utan att deku-vakterna ser en. Till slut så hittar man ett hål bredvid en fackla. Dit ner ska man gå. Där nere finns en gubbe som säljer magiska bönor 10 rupees/styck. Därefter fyller man en tom flaska med vatten och går upp från hålet. Låt vakterna se dig så att du blir utkastad. Utanför så ser du två floder en till vänster en till höger. Hoppa på bladen som finns på floden till höger. När du har kommit fram så finns det ett hål. Plantera den magiska bönan där och töm flaskan med vattnet på samma ställe efteråt. Då blir det en hiss man kan åka upp för. Där uppe ska du klara en till labyrint tills du hittar den fängslade apan. Ta fram deku-trumpeten så lär du dig Sonata of Awakening. Vakterna kommer att upptäcka dig och kasta ut dig. Gå nu till Woodfall bredvid den högra floden. Gå över alla träplank broar tills du kommer till en platta där ett deku-huvud är målat och spela sonata of awakening så dyker templet fram. :student: :student: :student:
Rekommendera inlägg