Gäst AntonJ3000 Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 (redigerat) Vet någon något bra anti-virus program som är gratis. jag har bara f-secure (Slut om 2 dagar) :mellow: Redigerat 16 Juli 2006 av Gold Pidgey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 16 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2006 Vet någon något bra anti-virus program som är gratis. jag har bara f-secure (Slut om 2 dagar) :mellow: Vi har norton antivirus 2006 gratis och sen har vi ett till gratis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 (redigerat) Vet någon något bra anti-virus program som är gratis. jag har bara f-secure (Slut om 2 dagar) :mellow: Är norton gratis :huh: :blink:Hittade nån clamWin som sägs vara bättre än f-secure fast GRATIS är det bättre än f-secure Enligt:Denna Sida Redigerat 17 Juli 2006 av Gold Pidgey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_16 Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Norton är inte gratis Du kan prova panda,det är 15 dagars trial tror jag http://www.pandasoftware.com/Home/Particul...da=particulares Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Sök på AVG-Free, det är gratis och är ett bra antivirusprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 (redigerat) Norton är inte gratis Du kan prova panda,det är 15 dagars trial tror jag http://www.pandasoftware.com/Home/Particul...da=particulares Ehhm vi har det gratis farsan har en "svart skiva" så att man har det gratis!ps.hemligt. ps. f-secure suger!! Redigerat 17 Juli 2006 av #92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Skaffa nod32! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Norton är inte gratis Du kan prova panda,det är 15 dagars trial tror jag http://www.pandasoftware.com/Home/Particul...da=particulares Gud vad intressant *Noterar* Dock svårt att hitta BRA Antivirus program, och som inte kostar. Jag har Norman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 AntiVIr äger, kan till och med ta bort Trojaner (ibland) det är ocksa gratis :) gar att ladda ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 AntiVIr äger, kan till och med ta bort Trojaner (ibland) det är ocksa gratis :) gar att ladda ner Man ska ha Grisoft AVG free edition. Den tar inte slut. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.