Larath Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 hmm, måste säja det att DS har bättre grfik osv, har till och med toutch screen och lysande display. du kan änven spela gba spela på den (+ DS spel) den har dubbla "skärmar" och är helt klart värd 2000 även massor av tillbehör du kan köpa.. orkar inte skriva allt men ni kan läsa mer på nintendos hemsida, betyg: 8.7/10 gba, är värd 800 och är tråkig, du har inte lyse så du måste ha en lampa om du ska spela men du kan spela gba, gb C och gb spel på den, helt okej faktist, betyg: 6.3/10 hmm... jag menar inte SP jag menar saken man kan skicka in sitt advance till så sätter dom in typ något som kallas afterburner tror jag och då får man lampor i alla hörnen som räcker en evighet men sånt kanske bara dom som bryr sig vet om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0boy Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 japp, men då kostar det ännu mer och då kan du nästan gå och köpa ett DS för samma pengar snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Ds är mycket bättre. Sorry för motiveringen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Jag föredrar den "klassiska" versionen. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BoNg0 Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 ds har ju gameboy spel oxo så jag säger ds! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
blazeman Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 har du prövat och slå på lys knappen??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg