Gäst need_nos Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 (redigerat) vad tror ni om nya carbon vill någon ha bilder på det så adda [email protected] som är unika Vilka ska köpa ps3? det ska jag det stora det kommer inte va så många bilar på carbon men spelet blir som the fast and the furious man typ åker och driftar med bilen opp i bergen kul tror jag att det blir vad tror ni. Ska ni köpa det? vad tror ni om det? :kung: Redigerat 17 Juli 2006 av anthonE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Novaspace Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Tråkigt som bara den låter det som :( samma som nfsu1 och 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 jag ska köpa den på releasen om jag har råd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) okej lycka till jag ska va först i stan att köpa den Redigerat 21 Juli 2006 av anthonE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag ska ha den när jag har råd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 inte jag börja tröttna på need fo speed alla e typ samma Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 jo visst är dom lika men man ska inte dömma spelet efter titen. det är ju bra att köpa när man har råd du Razec Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 bara en fråga, mindre bilar? :huh: ja läste nån stans där dem sa att det kommer vara mer bilar än i både NfS:U1 och 2 tsm!! Ja kommer lätt köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 jo men på listan så såg det ut att va färe bilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 26 September 2006 Rapport Dela Skrivet 26 September 2006 ja.nu har man förhands bokat det fast det är ca 2 månader kvar.det kommer finnas massor av nya bilar som typ audi sen är väl klasiken kvar mazda och nissan skyline.ska lätta ta muskel bilarna när man ska välja.det sägs att dom har härmat filmen the fast and the furious tokyo drift att drifta i bergen.ska bli kul med ett mer "drift" spel.och det ska bli kul hur man gör om bilen det är inte lika som i andra.ni kan spana in på google.se sen söker ni på google video sen söker ni där need for speed carbon eller bara carbon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FORUMET Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 Tror inte jag ska köpa det. NFS är ganska tråkigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 28 September 2006 Rapport Dela Skrivet 28 September 2006 spelet kommer äga dem har skrivit massor av resensioner om Need for speed city cabron det kommer komma mer poliser Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg