softies Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 hur utvecklar man tyrogue till någon av hitmonlee hitmonchan eller hitmontop? Jag kollade på serebii.net men jag fattade inte. skriv om ni vet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 hur utvecklar man tyrogue till någon av hitmonlee hitmonchan eller hitmontop? Jag kollade på serebii.net men jag fattade inte. skriv om ni vet. Har redan skrivit o frågat om detta <_< . Jag fick svar oxå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softies Skrivet 17 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Kan du säga hur? Snälla. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 17 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 Visst :P . Hitmonchan DEF>ATK= mer försvar än i attack Hitmonlee ATK>DEF= mer i attack än i försvar Hitmontop ATK=DEF= lika attack o försvar När den e på Lv.20. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softies Skrivet 17 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2006 tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Hallå!?Kan ni inte se Anmäl "knappen" eller!?Man får ju göra allt stjälv...*anmäler* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Det behöver du inte skriva. tråden besvarad iallafall. *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg