Boffaroffe Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag tycker istället för spelservrar så ska det så Onlineservrar. Då kan man eventuellt lägga upp Ventserver. Men om jag kunde lita på min dator så skulle jag kunna ha en server. Men har jag på den t.ex en lång sträcka så brukar den hängas och så måste jag starta om. http://www.fuska.se/snacka/ventrilo.phpSå vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Vi skulle kunna ha en fuska.se klan ju. :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Vi skulle kunna ha en fuska.se klan ju. :o ja, där man har uttagning på fuskas server, sen så spelar man och tar ut ett antal spelare till en klan :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 (redigerat) Hallå!Jag ställde en fråga,kan jag få ett svar?! Men jag fattar ändå ingenting... Redigerat 22 Juli 2006 av Dark_Zebra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 jag har cs o vill komma in o spela på den cs fuska.se servern som finns nu hur kommer jag in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Kolla på http://www.fuska.se/spelservrar och anslut till den adressen som står där. Brukar vara en del spelare inne där på kvällarna runt 20.00+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 vet inte hur man gör <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pulpen Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Jamen i så fall så ska ni lära er från, Pulpens "connecta till ip"-tutorial. Okej, starta Counter-Strike. När det är igång, klicka på knappen "§". Den ligger till vänster om 1. Under Esc. Och när ni klickar på §, så dyker det upp en liten ruta där man kan skriva in vad som helst. börja med att skriva in: connect cs1.server.fuska.se:27015 Och nu, så kommer det dyka upp samma skylt som du får när du ska köra på en annan server. Om någon skulle kunna vara snäll och lägga upp bilder så kanske det skulle vara till nytta. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
r5ewgythijasr Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Kommer antagligen sätta upp en CS:S server, och någon annan server när jag får min dator. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 kom ej in.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 JAg kan säker bidra när jag har fixat min server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.