↗ till inläggetLäs första inlägget ORDENTLIGTHallå!Jag ställde en fråga,kan jag få ett svar?!
P.S. Nu har jag 200.0 i ranking, Tjohho!
↗ till inläggetLäs första inlägget ORDENTLIGTHallå!Jag ställde en fråga,kan jag få ett svar?!
P.S. Nu har jag 200.0 i ranking, Tjohho!
Vi kan göra såhär: Om det finns en public server, öppet för alla. Och sen, om det finns några här på fuska som har samlat i ihop ett gäng och kanske vill möta ett annat? En battlingserver?
Dom viktigaste är ju soldat och wolfenstien.
Jag tycker istället för spelservrar så ska det så Onlineservrar.
Då kan man eventuellt lägga upp Ventserver.
Men om jag kunde lita på min dator så skulle jag kunna ha en server. Men har jag på den t.ex en lång sträcka så brukar den hängas och så måste jag starta om.
↗ till inläggethttp://www.fuska.se/snacka/ventrilo.phpJag tycker istället för spelservrar så ska det så Onlineservrar.
Då kan man eventuellt lägga upp Ventserver.
Men om jag kunde lita på min dator så skulle jag kunna ha en server. Men har jag på den t.ex en lång sträcka så brukar den hängas och så måste jag starta om.
Så vad är problemet?
Vi skulle kunna ha en fuska.se klan ju. :o
↗ till inläggetVi skulle kunna ha en fuska.se klan ju. :o
ja, där man har uttagning på fuskas server, sen så spelar man och tar ut ett antal spelare till en klan :medieval:
↗ till inläggetMen jag fattar ändå ingenting...Hallå!Jag ställde en fråga,kan jag få ett svar?!
jag har cs o vill komma in o spela på den cs fuska.se servern som finns nu hur kommer jag in?
Kolla på http://www.fuska.se/spelservrar och anslut till den adressen som står där. Brukar vara en del spelare inne där på kvällarna runt 20.00+
vet inte hur man gör <_<
Jamen i så fall så ska ni lära er från, Pulpens "connecta till ip"-tutorial.
Okej, starta Counter-Strike. När det är igång, klicka på knappen "§". Den ligger till vänster om 1. Under Esc. Och när ni klickar på §, så dyker det upp en liten ruta där man kan skriva in vad som helst. börja med att skriva in: connect cs1.server.fuska.se:27015 Och nu, så kommer det dyka upp samma skylt som du får när du ska köra på en annan server. Om någon skulle kunna vara snäll och lägga upp bilder så kanske det skulle vara till nytta. ;)
Kommer antagligen sätta upp en CS:S server, och någon annan server när jag får min dator. :)
kom ej in..
JAg kan säker bidra när jag har fixat min server.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in