Nami Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 (redigerat) Jo, Jag undrar om man kan koppla ihop GBA med Nintendo DS så man kan Trada och köra Battle's, någon som vet det? (Genom någon sorts Cable Link) Skulle bli väldigt glad om man kan det ;P Lättare att trada med dom än genom Pkmn Colosseum xD Redigerat 18 Juli 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Tror inte det går. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 18 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Synd :( Jag hade för mej att jag läste det någonstans, men det kanske inte var sant.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 (redigerat) Det står på Serebii.net att man anlsuter till sina vänner via Wifi och det finns bara på Nintendo DS Redigerat 18 Juli 2006 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 18 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Ja, jag har läst det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Asså. det ska gå på något sätt att byta över sina gammla pokemon till Diamond/Pearl. Tror det kommer ut en sådan link strax. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Hmm man kan kankse kan ha gba spelet i dset? :P Och byta på det viset. (önksetänkade) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Mycket möjligt, faktiskt . o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 19 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Hoppas det. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Ja jag tycker det också är dåligt...kanske nåt sånt kan man göra på Diamond/Pearl! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Yes! Har precis läst på en sida att man ska kunna byta sina Pokemon till Diamond/Pearl! :D Gött. Här är linken där jag läste det: Tryck här. (Längre ner på sidan) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Asså.. Kill tränaren är för ful >_> Men det går rykten om att man ska kunna handla egna kläder med så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg