Simple Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Skrivet 18 Juli 2006 Det beror på, men du kan prova att skriva" /join lookingforgroup"
Ravenger Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Skrivet 18 Juli 2006 Det beror på, men du kan prova att skriva" /join lookingforgroup" nejj du hann före mig :S
Newk Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Skrivet 19 Juli 2006 är det så att du inte ser vad du skriver? isåfall så ska du inte göra nåt :P det är det för mig med men alla andra ser vad du skriver även fast inte du gör det :) ska testa /lookingforgroup
Ravenger Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Skrivet 19 Juli 2006 (redigerat) är det så att du inte ser vad du skriver? isåfall så ska du inte göra nåt :P det är det för mig med men alla andra ser vad du skriver även fast inte du gör det :) ska testa /lookingforgroup Nej du ska göra /join LookingForGroup,sen om det blir till exempel Channel 4, då gör du bara /4, för det finns inte /LFG... /leave (channel siffra) t.ex. /leave 4 fast jag tror "/leave lookingforgroup" funkar också. alltså ibland spammar folk i lookingforgroup eftersom det är över hela WoW. Polskt folk brukar spamma på min serv.. då gör jag bara /leave 4 Redigerat 19 Juli 2006 av ║╔╗║╚╝║╔╗║
Sauron Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Skrivet 19 Juli 2006 den brukar försvinna ibland men de e bara att sätta på den genom att trycka på general över chatten (den är osynlig men håll musen över där så kommer den fram)sen högerklicka in på channel sen kryssa i LFG(looking for group)
Rekommendera inlägg