knölföda Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 är det nån som vet hur jag får igång den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Det beror på, men du kan prova att skriva" /join lookingforgroup" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 18 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2006 Det beror på, men du kan prova att skriva" /join lookingforgroup" nejj du hann före mig :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 är det så att du inte ser vad du skriver? isåfall så ska du inte göra nåt :P det är det för mig med men alla andra ser vad du skriver även fast inte du gör det :) ska testa /lookingforgroup Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 (redigerat) är det så att du inte ser vad du skriver? isåfall så ska du inte göra nåt :P det är det för mig med men alla andra ser vad du skriver även fast inte du gör det :) ska testa /lookingforgroup Nej du ska göra /join LookingForGroup,sen om det blir till exempel Channel 4, då gör du bara /4, för det finns inte /LFG... /leave (channel siffra) t.ex. /leave 4 fast jag tror "/leave lookingforgroup" funkar också. alltså ibland spammar folk i lookingforgroup eftersom det är över hela WoW. Polskt folk brukar spamma på min serv.. då gör jag bara /leave 4 Redigerat 19 Juli 2006 av ║╔╗║╚╝║╔╗║ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sauron Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 den brukar försvinna ibland men de e bara att sätta på den genom att trycka på general över chatten (den är osynlig men håll musen över där så kommer den fram)sen högerklicka in på channel sen kryssa i LFG(looking for group) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg