softies Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Hur använder man mystery gift på sapphire? När jag och min bror går in på det så händer det aldrig något. Behöver hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Man e tvungen och få "wonder ticket" av nintendo, Man skickar in det när man e medlem och sen får man tillbaka det med en biljett, sen kör man Mystery gift med nån, då får han Biljetten också! Med biljetten åker man till olika öar, fast det visste du nog redan? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softies Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Ja, det visste jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Vaför gör du då tråden? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Hur använder man mystery gift på sapphire? När jag och min bror går in på det så händer det aldrig något. Behöver hjälp. du kan inte få det att funka utan gs eller ar eller att skicka in ditt spel till nintendo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg