Gäst virrs Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag installerade Nya msn Live messenger Nyss.. För det första.. Så kommer jag inte in, å när man väl kommer in, så har man inga kontakter i listan... ' Å jag fattar itne varför det knappt går att logga in.. lr varför det är så att man itne har alla kontakter kvar.. nån som har svar på deT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag har alla mina kontakter :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst virrs Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag har alla mina kontakter :gitarr: ja det va ju j*vla mkt till hjälp.. Kanske borde skriva nått som man kan göra föra tt fixa skiten istller för att skriva grejer som man blir uppretad på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag har alla mina kontakter :gitarr: Då är det nåt fel på ditt msn för att kontakterna försvinner inte bara så där!>_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Ja men konstigt att det är dåligt när det är beta-versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Man ska inte skaffa live... Det kommer upp reklam beroende på vad man skriver och det betyder att ____ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Installerade Live, och ibland låste det sig totalt :/ Men jag har avinstallerat nu, använder 7.5 för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jontejim Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Jag installerade Nya msn Live messenger Nyss.. För det första.. Så kommer jag inte in, å när man väl kommer in, så har man inga kontakter i listan... ' Å jag fattar itne varför det knappt går att logga in.. lr varför det är så att man itne har alla kontakter kvar.. nån som har svar på deT? <_< jag har hälften av mina kontakter kvar <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Hände mig att alla mina kontaker va borta och att det tog lång tid innan jag loggades in. http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=sv där kan man ladda ner msn 7.5 för er som vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 wohoo äntligen 7.5 ...letat som en dåre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 det är antagligen ett virus du laddat ner.. för den nya heter "Windows Live Messenger" inte msn live messenger Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Håll er borta från alla betor och skit! själv har jag msn 7.5 och det e perfa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.