Son Goku Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 På Mitown maddnes 3 fusken står det. Alla bilar: tryck och håll nere vänter anlog-spak och tryck L,R,L(3),R(3),L(2),L(2) vad menas med L(2) och L(3) och L(2) och R(2)? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 L(2) menas med att du ska trycka på Vänster 2 gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Okej tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 skit spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 skit spel. Jag tycker det är bra! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 men det är sämst! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 men det är sämst! :angry: Nej! men det kanske inte är det bästa spelet men det är inte sämst! :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 jag kan inte komma på nåt sämre eller tråkigare. det måste va det sämsta spelet som nånsin gjorts. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Bara för att du bara har skit spel AidsCunt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Bara för att du bara har skit spel AidsCunt Bra sagt! :lol: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AidsCunt Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 nej, alla mina spel äger MM3 som f*n! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Tackar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg