Mighty Adam Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 asså hur får man sån där super fart [den där lilla super farten som bara e i typ 2 sekunder i början när de står 3,2,1] jag trycker på a exakt när de stått 1 och ändå får jag ingen super fart som dom andra får. blir f*n galen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Ungefär när det slår 2 ska du trycka,då kommer du få "super fart". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aki Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag brukar trycka på 2, släpper när det kommer på ett och trycker igen så snabbt som möjligt. Jag vet inte om jag gör rätt men det brukar funka för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag brukar trycka på 2, släpper när det kommer på ett och trycker igen så snabbt som möjligt. Jag vet inte om jag gör rätt men det brukar funka för mig. de funkar inte alls för mig. på mario kart dd funkar de hela tiden men inte på ds. alla andra bara flyger fram men jag flyger ingenting å ja har provat å trycka på 1,2,3,start å innan start å efter 1 å blablabla de går inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Du måste hålla in A(glömde det),annars går det inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Du måste hålla in A(glömde det),annars går det inte... nej det är fel. när jag håller in vid 2 så stannar bilen, å de blir rök moln runt. alla andra dator gubbarna dom trycker typ snabbt presis innan det står start å då flyger dom iväg men de gör inte jag. fattar inte var f*n man ska trycka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Då har du tryckt för fort,vänta en halv sekund efter 2 och håll in A så ska det gå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg