Jonas_spelaren Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Alla som blir nya medlemmar i Club Nintendo via Internet får The Legend of Zelda: Collector’s Edition helt kostnadsfritt. The Legend of Zelda: Collector’s Edition är en bonusskiva till Nintendo GameCube som innehåller fyra The Legend of Zelda-spel. De fyra klassikerna är: The Legend of Zelda Zelda II: The Adventure of Link The Legend of Zelda: Ocarina of Time The Legend of Zelda: Majora’s Mask Dessutom ingår det lite annat Nintendo-godis på den här bonusskivan, bland annat en spelbar demo på The Legend of Zelda: The Wind Waker och ett par The Legend of Zelda-filmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 ja det vet nästan alla här!! det är en gammal nyhet!! om man redan är medlem i club nintendo hur får man det då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 zelda a link to the past e bäst B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag håller med fast jag gillar alla zelda spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 zelda a link to the past e bäst B) Håller med! B) Undrar varför inte det också finns med? Men om man köper ett paket från affären som heter Mario Kart Duoble Dash pack får man också det! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 man ser att du har klippt ut den texten,jag känner igen den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag gillar ingen av dem spelen som e på skivan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 ettan e rätt rolig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Om man redan är medlem i Club Nintendo får man den för 50 kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 vad gör man i början i zelda 2 adventure of link........ det är en sten som blockar vägen ner hur kommer mna förbi den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario64 Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 skaffa super handskarna så kommer du förbi MEN DE E JÄTTE SVÅRT ATT FÅ DOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Jag säljer zelda collectors edition för 450 kr(kan prutas) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg