jacx Skrivet 19 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Juli 2006 Ja, När ni går in i en match med någon. Känner ni då att ni litar på era pokemon som ni har? Asså, känner ni att ni verkligen har gjort ert bästa med dom och nu får det gå som det går ? Känner ni att dom är starka och kapabla att slå ut motståndarens ? När jag pratar om motståndarens så menar jag inte någon spel styrd kille med en magikarp i lv 15, utan typ battlefrontier och kompisarna som ni möter via link ,eller något. Skriv ner ert team också. Detta kan bli en bra : Hjälp-med-team tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag gör det, jag har ju tränat med dom i flera timmar för att det ska gå så bra som möjligt i en match som Battle Tower t.ex. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Jag litar på mitt team till 100 procent . Det är väl sammansatt. Jag tänker naturligtvis inte avslöja något :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 jag litar kanapast på mina min venusaur bara sover och dom andra använder fel attacker <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Aiit, men hitills så har ingen skrivit ner sitt team o.O Och PH Det gör inget om man skriver vilka pokemon man har. Det är hur man använder dom som avslöjar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MP5 Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Mitt team på ruby, vet inte riktigt vem som ska vara på sista platsen. Salamence - Crunch - Dragon Claw - Flamethrower - Hydro Pump Milotic - Ice Beam - Recover - Surf - Hypnosis Camerupt - Earthquake - Rock Slide - Flamethrower - Rest Breloom - Spore - Focus Punch - Sky Uppercut - Hidden Power Ghost Metagross - Meteor Mash - Earthquake - Shadow Ball - Agility Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 20 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2006 Bra attacker.. Men förstår inte strategin.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Jag litar på alla mina Pokémon utom Snorlax som somnar hela tiden. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Somnar han av sig själv eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 (redigerat) Mina Pokemon på Sapphire: Pikachu Lv 49 Attacker: Thundebolt Thunder Quick Attack Slam Ninetales Lv 65 Attacker: Flamethrower Quick Attack Fire Spin Confuse Ray Latias Lv 100 Attacker: Ice beam Recover Thunder Psychic Arcanine Lv 100 Attacker: Flamethrower Overheat Hyper Beam Take Down Delcatty Lv 100 Attacker: Blizzard Thunder Double-Edge Assist Det är mitt lag på Sapphire. I varje svår strid brukar jag alltid ha den Pokemon framme som har en "Super effective" attack på motståndarna, Sen om den skulle förlora så tar jag bara nästa som har det. Inte mycket till strategi men det finns inte så många x) Så just nu tränar jag upp min Pikachu och Ninetales så dom blir Lv 100 dom med. Redigerat 21 Juli 2006 av Carttie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Aiit, du har ett "vänligt" lag. Typ sånna som du gillar och inte bara har för dom är starka. Ge din pikachu en light ball och träna dens sp att och speed.. Hade innan en pikachu som sweeper x) Jäkla bra faktiskt. Men pgu att 50% av ditt lag är svag mot earth så ger jag det bara 4/10 =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 21 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2006 Förlåt att jag hoppar in i bilden Carttie men jag har ett tips till dig:Ta bort Delcattys Blizzard och lär den Ice Beam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg