jay Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jag litar på min "Duo" Ninetales/Raichu dom är snabbare än dom flesta men klarar sig i längden. Om jag möter en jord-pokémon byter jag en av dom mot Swampert. Mitt team: Smeargle, Smeargle, Smeargle, Smeargle, Smeargle, Smeargle ska byta till mitt vinnar team som är: Raichu lvl 50 Nature: Naive Item: Magnet Stats: HP 133 Attack 118 Defense 80 Spec. Attack 115 Spec. Defense 95 Speed 144 Attacker: Thunder Thunderbolt Quick Attack Double Team Ninetales lvl 50 Nature: Lax Item: Charcoal Stats: HP 153 Attack 92 Defense 99 Spec. Attack 105 Spec. Defense 108 Speed 129 Attacker: Flamethrower Will-O-Wisp Confuse Ray Quick Attack Swampert lvl 50 Nature: Mild Item: Leftovers Stats: HP 175 Attack 133 Defense 97 Spec. Attack 114 Spec. Defense 103 Speed 82 Attacker: Surf Muddy Water Mud Shot Take down Sandslash lvl 51 (råkade gå upp en lvl i en grotta) Nature: Bashful Item: Silk Scarf Stats: HP 155 Attack 127 Defense 139 Spec. Attack 69 Spec. Defense 79 Speed 90 Attacker: Earthquake Sand-Attack Slash Swift Sableye lvl 50 Nature: Timid Item: Blackglasses Stats: HP 133 Attack 92 Defense 100 Spec. Attack 87 Spec. Defense 90 Speed 84 Attacker: Faint Attack Shadow Ball Night Shade Confuse Ray Aggron (skulle egentligen ha varit Alakazam) lvl 49 Nature: Naive Item: Exp. Share (tränas till lvl 50) Stats: HP 140 Attack 126 Defense 187 Spec. Attack 71 Spec. Defense 63 Speed 73 Attacker: Take Down Hidden Power (var is innan han utvecklades) Roar Iron Tail Jag har inte EV tränat dom eller lärt dom nya attacker, förutom Sandslash's Earthquake och Aggron's Hidden Power. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Okej, men rätt så bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jaa, särskilt Ninetales! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 har ingen tacktik men på emerald crobat lv 86 attacker sludge bomb shadov bol toxick och confjusion raj shainy glaile lv 86 attacker ice beam duoble team sher gold proteckt blaciken attacker ne moste dra vi är i sommar stugan ska åcka nu hej då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 JAG LIITAR PÅ MITT TEAM TILL 100% mitt team på lf är: rayquasa=lvl 100 attacker: fly surf thunder outrage electabuzz=lvl 100 attacker:thunder brick-break thunderpunch thunderbolt blastoise=lvl 100 attacker:hydro-pump hydro-cannon surf bite jolteon=lvl 100 attacker:thunder shockwave double-kick thunderbolt mewtwo=lvl 100 attacker: shadow-ball recover hyper-beam psychic kabutops=lvl 70 attacker:waterpulse hyper-beam mud-shot slash tyranitar=lvl 70 attacker:crunch thrash rock slide earthquake magmar=lvl 70 attacker:fireblast fire-punch flamethrower overheat pikachu=lvl 80 attacker:shock wave thunder thunderbolt slam moltres=lvl 83 attacker:fly overheat heat-wave flamethrower suicune=lvl 53 attacker:gust aurora-beam raindance bubblebeam charizard=lvl 60 attacker: flamethrower dragon-rage blastburn slash alakazam=lvl 60 attacker= psychic shadow-ball secretpower hyper-beam :medieval: obs! i mitt team varierar sista pokemonen med: alakazam kabutops tyranitar magmar pikachu moltres suicune charizard :) (jag tycker i alla fall att det är BRA pokemon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Mina på ruby: Tentacruel lv. 72(tränar), surf, dive, waterfall, hydro pump(ge mig några tips till nya attacker tack :cry: ) Linoone lv. 100, surf, dig, iron tail, shock wave Blaziken lv. 100, flamethrower, brick break, sky uppercut, cut Groudon lv. 100, strength, thunderbolt, earthquake, eruption Rayquaza lv. 100, thunderbolt, extremespeed, outrage, blizzard Rayquaza lv. 100, fly, ice beam, flamethrower, outrage Jag älskar mitt lag, om vi förlorar tänker jag bara: Vi gjorde vårt bästa... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Tips #1: Lär Groudon Solarbeam. Groudons Ability gör ju så solen skiner, och då behöver solarbeam inte ladda upp! lär den Solarbeam istället för Thunderbolt. Tips #2 Lär Tentacruel en bra Posion-attack, Toxic, Sludge bomb lr nån. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Tips #2 Lär Tentacruel en bra Posion-attack, Toxic, Sludge bomb lr nån. Men inte ta bort Hydro Pump! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 ne, ta bort Surf, Dive lr waterfall, du har pokemons som kan dom redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 För det är inte så bra att bara ge EN pokémon Hm(men om man inte använder den pokémonen gör det ingenting). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Jag litar 100% på mitt team!! :lol: (när jag kör på coloseum mode på Pokemon Coloseum ) då är mitt team: GROUDON Lv 100 Earthqake SolarBeam FireBlast Eruption Item/sak: ShellBell SCEPTILE Lv 100 SecretPower LeafBlade DragonClaw SolarBeam Item/sak:ScopeLens LATIOS Lv 100 LusterPurge DragonClaw Psychic IceBeam Item/sak:PetayaBerry LATIAS Lv 100 MistBall Psychic DragonClaw ThunderBolt Item/sak:SalacBerry SUICUNE Lv 100 IceBeam Blizzard HydroPump MirrorCoat Item/sak:FocusBand KYOGRE Lv 100 IceBeam Thunder HydroPump WaterSpout Item/sak:Leftovers Dem är såååååååååååååå BRA :cool: :P Om det är nått jag borde ändra så säg till !!!! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 Tips #1: Lär Groudon Solarbeam. Groudons Ability gör ju så solen skiner, och då behöver solarbeam inte ladda upp! lär den Solarbeam istället för Thunderbolt. Tips #2 Lär Tentacruel en bra Posion-attack, Toxic, Sludge bomb lr nån. #1: Jag har inte kvar min solarbeam... :( #2: Hoppas att jag har kvar min sludge bomb... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg