Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Hur Fångar man pokemon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 det finns iget pokemon spel till gamecube än!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Men han kan ju kanske ha det från ett annat land men i så fall, Vilket menar du då? Det kommer ju komma ut 3 styckna har jag för mig! :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Jag har det där pokemon 4ever Stadium as kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 jag har det på datorn=) :D :P lite roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 detta kanske inte har med ämnet att göra men finns det GC emulatorer? heter spelet "pokemon forever stadium"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Jag Det Finns Pappa Köpte de till mig i USA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trasheye Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 :rolleyes: jag har spelat det hos han=) <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Pokémon 4-ever Stadium? Det verkar inte vara gjort av nintendo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thierry Henry Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 det finns knappast inte det nya pokemon stadium ska heta pokemon colosseum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Men då kommer det väl inte ut i sverige! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 jag har också pokemon 4ever stadium men jag köpte det i canada :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg