Lon Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Det ska även komma ut Pokémon channel :) man ska rädda sin pokémon-kanal och samla ihop filmklipp :rolleyes: läs mer på www.webhallen.com sen sök på channel sen kommer det upp? :rolleyes: verkar faktidkt lite intressant,men man måste ju ha ett ez av colloseum B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 den har inte än kommit ut den kommer under sommaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 när komer pokemon coleseum ut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 I Maj-aprill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag ska kanske köpa det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) nu såg jag i ebgames så här 01-apr Pokémon Channel 19-maj Pokémon Colosseum pokemon box under den här året Redigerat 12 Februari 2004 av SuperSonic Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 men om det bara går att köpa i USA så är det väl inte så många som vet nåt om det spelet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 många har kanske det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 detta kanske inte har med ämnet att göra men finns det GC emulatorer? heter spelet "pokemon forever stadium"? Japp det fins det jag har sett en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg