Mighty Adam Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) jag försöker få tag på friforce kartan som e på ön som e högst upp på 6e rutan [alltså sista rutan till höger] och på den lilla plutt ön som jag e på hittar jag ingen karta, men när man kollar upp ser man palmer men de går ej å skjuta upp sig dit. någon som vet var kartan är på den ön och på dom andra också. för jag har bara hittat 3 triforce delar och man behöver alla för å få komma till hyrule [var nu hyrule e i ww??] skicka helst ingen länk till nån spel sida på engelska för jag fattar aldrig dom.. på triforce kartorna, 1,6,39 och 7 är det en sån där bom alltså att jag har hittat dom triforcarna, och det har jag. men på triforce karta: 12, 14,15,20, 27,34 så är det ingen bom, det är bara en liten liten bild på en ö och ett gult kryss, asså hur ska man hitta dom bitarna när man inte ens ser vad de e för en ö?? och att jag har hittat 4 bitar stämmer inte, för jag har bara 3 bitar när jag kollar hur många jag har. ändå är det 4 kartor som det är kryss på [1,6,39 och 7] det är konstigt... :( Redigerat 20 Juli 2006 av Mighty Adam
Trendywinds Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Skrivet 20 Juli 2006 DEN HÄR sidan är på svenska och där står typ allting om spelet och vad man ska göra
maka Skrivet 20 Juli 2006 Rapport Skrivet 20 Juli 2006 (redigerat) det finns inte tc 39,29,19 och så du måste kolla på sea chart det finns bara 8tc så du måste kolla på det ^_^ det finns en ö med palmer ja den heter diamon steppe island du måste ha hooksoten som du får i wind templet va nära en palm i båten och sikta med hooksoten på palmen så kan du komma upp där får du gost chip chart du måste ha den för att komma in på spöksepet när du har den kartan så gör så det blir nat kolla på kartan så kan du se vart spöksepet om du har den så kan du köra på spöksepet så kommer du in om du kllarar det så får du tc4 och hyrule ligger vid 3templet åk in till ingongen men åk inte in så kommer nåt gult att va där åk in i de så kommer du in till hyrule jag har bara hittat tc1,2,4,5,6,7,det fattas 3 och 8 jag ska få dom och åka till hyrule :) Redigerat 20 Juli 2006 av maka
Mighty Adam Skrivet 21 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 21 Juli 2006 det finns inte tc 39,29,19 och så du måste kolla på sea chart det finns bara 8tc så du måste kolla på det ^_^ det finns en ö med palmer ja den heter diamon steppe island du måste ha hooksoten som du får i wind templet va nära en palm i båten och sikta med hooksoten på palmen så kan du komma upp där får du gost chip chart du måste ha den för att komma in på spöksepet när du har den kartan så gör så det blir nat kolla på kartan så kan du se vart spöksepet om du har den så kan du köra på spöksepet så kommer du in om du kllarar det så får du tc4 och hyrule ligger vid 3templet åk in till ingongen men åk inte in så kommer nåt gult att va där åk in i de så kommer du in till hyrule jag har bara hittat tc1,2,4,5,6,7,det fattas 3 och 8 jag ska få dom och åka till hyrule :) okej, får kolla det sen. men nu har jag hittat en ny triforce karta, karta 2, men när jag tryckerpå den står det att man måste få den interprected typ. vet nån var den där ön med dom där små gubbarna på som kan göra så man kan läsa kartan. dom brukar typ stå uppe på nån stor trä gubbe å dra å nått snöre lr nått sånt
maka Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 kolla på tingels karta där ser du ett torn åk med båten ditt prata med den gröna tingle så säger han att du ska ge honom 398rupess säj ja så kan du läsa kartan :) det är jätte lät <_< så shika mig ett personligt medelande i stället så svarar jag på din fråga jag har bara 1kvar sen kommer jag till hurule jag kommer shika dig en bevisning hur man ska göra och ser ut :gitarr: jag skulle ju skriva hur hyrule ser ut men när man har alla 1-8kartor måste man kunna läsa alla så man kan hitta alla triangel delar jag har bara hittat en :(
Mighty Adam Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) kolla på tingels karta där ser du ett torn åk med båten ditt prata med den gröna tingle så säger han att du ska ge honom 398rupess säj ja så kan du läsa kartan :) det är jätte lät <_< så shika mig ett personligt medelande i stället så svarar jag på din fråga jag har bara 1kvar sen kommer jag till hurule jag kommer shika dig en bevisning hur man ska göra och ser ut :gitarr: jag skulle ju skriva hur hyrule ser ut men när man har alla 1-8kartor måste man kunna läsa alla så man kan hitta alla triangel delar jag har bara hittat en :( nu har jag hittat en till triforce del vid A4 på kartan. men nu ser jag att det finns en triforc karta bara 2 rutor ifrån delen jag hittade, den kartan är på ruta A6, någon som vet hur jag kan hitta den kartan. för jag är där just nu och hittar inget. hittade en treasure chart vid ett sånt där torn men dom vet jag inte hur man använder. så nu undrar jag vart den där kartan är. jag är presis vid den rutan men ingen ö eller någonting. och på alla guides jag har läst står det inget om nån karta vid nån ruta A6, och hur kan jag hitta pirat skeppet? det är en bild på det på vänster sida men de sstår inte på vilken ruta skeppet är på så de går ju ej å hitta... Redigerat 24 Juli 2006 av Mighty Adam
Nicita Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Skrivet 27 Juli 2006 Har tyvärr inget svar lr något men jag bara undrar om ni tycker Zelda WW är ett bra/kul spel? jag har en demo på 20 min och de värkar rätt kul, men jag vill veta lite mer...
Mighty Adam Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 30 Juli 2006 Har tyvärr inget svar lr något men jag bara undrar om ni tycker Zelda WW är ett bra/kul spel? jag har en demo på 20 min och de värkar rätt kul, men jag vill veta lite mer... det är ganska kul.... om man vet vart man ska i spelet, för jag fasstnar hela j*vla tiden........ oot e bättre men de e oxå svårt
Rekommendera inlägg