Smaragd Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Hur ska man vinna över den killen som sitter i tältet i Gerudo Valley? Jag har mött honnom men han vinner med en sekund hela tiden... (har mött honnom 3 gånger)! Snälla hjälp fort! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 använd bunnyhood mask eller annars så kan du använda Epona... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wolfheart zelda=king Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 använd bunnyhood mask eller annars så kan du använda Epona... det har jag prövat men det går inte :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Låcka dit epona men sången då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 (wolfheart zelda=king @ 08/02-2004 19:02:27) använd bunnyhood mask eller annars så kan du använda Epona... det har jag prövat men det går inte :blink: det går visst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Hur får man epona överhuvudtaget jag har låten man jag kan inte rida på den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 du måste vara stor sen ska du gå till ranchen och snacka med han som står där svara ja på att du ska rida för 10 kronor sen hoppa över båda hindren sen snacka med han igen och tävla med han för 50 ruppes vinn sen vinn igen så får du epona men du får inte lämna ranchen men det är bara att hoppa utt från det vita staketet eller vad det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Han vinner alltid med 1 sekund och jag kan inte göra något åt de... jag har prövat att gå med bunnyhood och rida på epona men han kommer alltid 1 sekund före! det måste finnas nåt sätt att klara det på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 oopsi...kom just på en sak...alla gånger du använder tex: Bunny hood, epona, warpsånger eller når annat så vinner han ALLTID automatiskt....det gäller bara att springa så fort det bara går... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 En smart ide om du inte klarar loppet som man får epona av är det bara att göra så här: Svara ja för 10 rubis sen ser du en häst mitt framför dej ta inte den leta efter en röd häst om du hittat den och ska gå upp på den så springer den iväg sung eponas sång så springer han inte i väg hoppa upp på henne/han å prata med gubben svara ja och klara loppet =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 men som sagt kan man inte använda Epona i sprigtävlingen för att vinna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaragd Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Tack då men rekordet är ju ca 1minut och 35 sekunder nu... hur ska jag då klara det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg