Nami Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Ice attacker är effektiva mot Fly, Grass, Dragon och Fight. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Inte Fight. Jag skriver bara min ultimata Pokemon Tyranitar level 100 Attacker: Earthquake Crunch Aerial Ace(bra mot Fight Pokemon som Tyranitar er extra svag mot) Fire Blast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nixo99 Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 mewtwo:lvl 100 atk:swift recover psychic hyper beam item: amulet coin .................................................................................. electabuzz:lvl 100 atk:brick break thunder thunderpunch thunderbolt item: chesto berry ...................................................................................... jolteon:lvl 100 atk:thunder thunderbolt double kick shock wave item:quick claw .................................................................................... blastoise:lvl 100 atk:hydro pump hydro cannon surf bite item:sea incense .................................................................................... rayquasa:lvl 100 atk:fly surf thunder outrage item:lax incense ....................................................................................... moltress:lvl 90 atk:overheat heat wave sky attack flamethrower item:charcoal ..................................................................................... betygsätt det här teamet jag väntar mig i alla fall en 8 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 mewtwo:lvl 100 atk:swift recover psychic hyper beam item: amulet coin Amulet Coin är inget att ha. Thunderbolt, Ice Beam och Calm Mind över alla utom Psychic. .................................................................................. electabuzz:lvl 100 atk:brick break thunder thunderpunch thunderbolt item: chesto berry Varför har du tre electric-attacker? Ice Punch och Thunder wave dit, och bort med Thunder och Thunderpunch ...................................................................................... jolteon:lvl 100 atk:thunder thunderbolt double kick shock wave item:quick claw Jolteon är redan snabb, bort med Quick Claw. Du borde inte ha två Electric i laget, ta bort en .................................................................................... blastoise:lvl 100 atk:hydro pump hydro cannon surf bite item:sea incense Sea incence är ett av de sämsta föremålen, tre water-attacker. Ta bort hydro Pump och Hydro Cannon och lägg Earthquake och Ice Beam. .................................................................................... rayquasa:lvl 100 atk:fly surf thunder outrage item:lax incense Rock Slide/Ice Beam, Earthquake, Aerial Ace, Dragon Dance. Bort med Lax incense. ....................................................................................... moltress:lvl 90 atk:overheat heat wave sky attack flamethrower item:charcoal byt ut mot en Pokemon som kan ta Special-attacker bra. T.ex Regice, Blissey eller Snorlax. Annars, sätt Aerial Ace och Sunny Day dit. ..................................................................................... betygsätt det här teamet jag väntar mig i alla fall en 8 :D Om du vill att laget ska bli bättre, följ råden. Ger det 3/10. Charcoal, Sea Incense och såna föremål är dåliga. Försök skaffa Shell Bell eller leftovers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Ingen som ska betygsetta min Tyranitar? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Jag undrar vart jacx har tagit vägen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Ingen som ska betygsetta min Tyranitar? :( Den är illa ute om den möter en Vatten pokémon.7. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag undrar vart jacx har tagit vägen... Varit i stockholm xO TK. Lägg in en Bulk Upp.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Hoppas inte ni tar illa upp. Det här är för Pokemon Crystal. Mewtwo- Thunder, Psychic, Fireblast, Strenght lv100 -------------------------------------------------------- Celebi- Gigadrain, Soularbeam, Psychic, Psybeam lv100---------------------------------------------------------Charizard- Fireblast, Firepunch, Flametrower, Fly lv100 -------------------------------------------------------- Feraligatr-Surf, Cut, Strenght, Dig lv 95 ---------------------------------------------------------- Suicune- Aurora Blast, Waterfall, Surf, Whirlpool Lv 79 ---------------------------------------------------------- Raikou-Spark, Thundershock, Quickattack, Roar lv 60 ---------------------------------------------------------- Jag har i pc'n dessa hundringar. Snorlax, Golbat, Golduck, Machamp, Gyarados. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 för det första ice är supper effectiv mot rock och nu mitt tem kan inte stats men attacker och sånt shainy glaile grutch ice beam toxic liht screen lv 100 snorlax lv 87 belly dram rest ice beam och duble etge item chesto berry jag skriver bara level kingdra lv 100 charizard lv 100 tyranitar lv 100 crobat lv 92 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Den enda som har ett vettigt team är Jacx . Jag kan nämna en pokemon i mitt team Skarmory. Använder den som spiker och toxic shuffler. Toxic Spikes Roar Drill peck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 18 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Tack. Men du. Jag skulle nog haft en protect istället för dril peck. Sen fokuserat på att ev träna hp och sp def. Sen någon nature som tar upp defense och sänker sp att. Kommer dock inte ihåg vad den heter .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg