Hoppa till innehåll

Naruto..


 Dela

Rekommendera inlägg

Hej, jag undrar om det är någon som har spelat naruto ? Jag har spelet Naruto Gekitou Ninja Taisen 4 som inte finns i sverige -.- Den kommer om minst 3 år till sverige :P Däremot så kommer det ganska snart Naruto: Clash Of Ninja 1, fast det är 1:an till det spelet jag har och är engelska :P Min är på japanska och har bättre röster .. Men om ni vill kolla på Animen av Naruto Gå in på "www.youtube.com och sök på Naruto episode 1 sen 2,3 osv.. Men dom pratar japanska men har engelsk text...

 

 

För att köpa Naruto Gekitou Ninja Taisen 4 gå in på www.play-asia.com. Om ni vill köpa Naruto:Clash Of Ninja 1(Gekitou Ninja Taisen 1)

Så kan du välja mellan den engelska eller japanska ;) Jag rekomenderar japanska...Den engelska kan du köpa på www.webhallen.com, men den har ju inte kommit till sverige bara det engelska import spelet.

Men om du köper N:GNT 4 på japanska så får du en FreeLoader på köpet som gör att du kan spela Japanska spel på ditt gamecube utan att chippa den osv.. FreeLoader är en skiva som är enkel att använda .

 

PS:NGNT4 är ett as bra figthing spel med många karaktärer ;) Men kolla först på mangan.. Man måste inte kunna japanska för att kunna spela spelet. Jag lärde mig hur lätt som helst vad alla betyder fast jag inte kan japanska så bra..

Men det är ditt val :P Fråga mig här i tråden om du vill ..

 

//GaaraOwnz

Redigerat av GaaraOwnz
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
  • 8 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...