Backspace Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Varför står det så här på det flesta namnefekternas beskrivning så här? "Fungerar inte med andra namneffekter!" Vad menar ni egentligen med det? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 att har du nån så måste du ta bor den för att nästa ska fungera + att du kan bara ha en i taget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Du kan inte använda dom samtidigt med andra namneffekter. tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 8 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Vad konstigt! Jag tror jag sett andra med två namnefekter samtidigt! Men jag tycker att man ska få tillbaka alla poäng man köpt med på förra forumet! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FuskFreddie Skrivet 8 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2004 Vad konstigt! Jag tror jag sett andra med två namnefekter samtidigt! Men jag tycker att man ska få tillbaka alla poäng man köpt med på förra forumet! :( Ja detn tycker jag också!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Du kan inte använda dom samtidigt med andra namneffekter. tror ja Det är helt rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 9 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2004 Vad konstigt! Jag tror jag sett andra med två namnefekter samtidigt! Men jag tycker att man ska få tillbaka alla poäng man köpt med på förra forumet! :( Man kan inte ha två sammtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Det kostar 50 poäng att ta bort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 så smartast är nog att bara köpa en namneffekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Joo, men tar man en till så får man ha den till man tröttnat på den andra, annars är det slöseri med att köpe fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Vad konstigt! Jag tror jag sett andra med två namnefekter samtidigt! Men jag tycker att man ska få tillbaka alla poäng man köpt med på förra forumet! :( `vad har du för namneffekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.