LMFAO Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 förutom att den ger minus 25 stamina.. och att den är tvåhands. = ingen sköld. Aja , jag är inget profs på wow sry guys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Droppas i Naxx. Medn först måste man göra ett quest. Kolla här! Kolla in sista gubben, Highlord Mograine. Du måste döda alla fyra. Alla droppar ett quest item. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Coolt. Tack för svaret ;9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link the legend Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 de finn ju en ''scarlet comander mograine'' i SM. e de sama person? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Jag läste om det där koreanska "Ashbringer questet" och i slutet sa ju en snubbe "Go to outland, go and seek him~" eller något sånt. Och det betyder att Ashbringer inte kommer komma in i spelet fören Burning crusade kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Jo visst fasen, så var det. Burken har rätt. När man får gamla svärdet så ska man prata med Highlord Mograines son. Han snackar om att svärdet kan återuppstå, men då måste man gå till Outlands. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 25 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Då får vi vänta på att Ashbringer ett tag till då XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Massor av vapen som GM's kan bara använda kommer vara tillgänliga för vanliga spelare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Spelade lite AV igår och då droppades boken: Nat Pagle's Guide to Extreme Anglin' "This book is missing every page but the last." och om man högerklickar för att läsa: "... And so that's where you'll find the legendary sword of the Scarlet Highlord, Ashbringer. Ain't it amazin' what you run into in an ordinary day of fishin'?" spännande? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Mujo, ska vi gå på bok-sids jakt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 absolut http://www.flashback.info/images/smilies2/yes.gif Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Leon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jag tror att jag såg en screenshot med en tauren som hade denna i handen; Ashbringer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg