Gäst Mujo Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Det är ingen myt.. den finns men man kan inte komma åt den som spelare utan endast som GM. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lukker Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 förutom att den ger minus 25 stamina.. och att den är tvåhands. = ingen sköld. MS warrior vapen End of discussion Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 (redigerat) Warrior ska ha mycket i stamina! Den warrior som offrar 25 i stamina ska så snabbt som möjligt byta klass. Redigerat 18 Augusti 2006 av DonKeN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 http://www.thottbot.com/?i=53412 och Donken om du är en dps warrior i en raid så gör stamina ingenting l2p innan du säger nåt plz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Om jag är maintank i raid så gör stamina väldigt mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lapp Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 en MT har inte ett 2h wep...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Om jag är maintank i raid så gör stamina väldigt mycket! haha det var den bästa på länge! Använder man 2h i en raid så är man ju en dmg-delaer.. Du är allt för festlig du! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuzioner Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Är Ashbriger en myt, eller är jag dum? Någon som har info hur man får tag i det? Här står Ashbringer stats http://thottbot.com/?i=53412 iaf cool legendery. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Om jag är maintank i raid så gör stamina väldigt mycket! Tror du jag inte vet det :blink: ? Jag sa ju bara om man är maintank så ska man ha mycket i stamina sen så kommer du med man använder 2h i en raid om man är dmg dealer :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 den som ger 25 - stamina är en mer quest item för att få ashbringer och den droppar i naxx... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 20 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Alltså det är en GM/item än så länge! Fattar ni inte det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
B4z4r Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 nej nu när man kan få den är den vanlig legendary.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg