knölföda Skrivet 27 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 är alitd tank i instance och de gå bra lite små jobbigt ibland, bossarna är ju själv klart roligaste men om dem då är så roliga instance men inte så i allt annat är det då värt att var dem, jag kör ju bara instance ibland, kanske kommer köra mer när jag är up i lvl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 eller så är det att du vill ha spellcaster? dom har många olika spells och sånt, prova mage eller warlock kanske att du måste vara lite aktivare hela tiden som en mage, pga låg hp och dålig armor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 warrior kanske helt enkelt inte är din grej testa dig fram tills du hittar nått som passar dig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 det jag vill ha är nått som är väldans activ i och man ska bara inte trycka på en knapp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) =/ sorry min kompis skrev detta :S Redigerat 30 Juli 2006 av Gizmo^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Väldans aktiv...hm Rogue: Steltha, spamma sinister strike och sen finisher. inte mycket variation där. Hunter: Hunter's mark, anfall med pet och sen skjuta lite pilar, är väl sådär. Finns många olika pilar att skjuta :P Warlock: Skicka fram pet och aktivera alla förbannelser man har. Sen stå och spamma shadowbolt... Mage: Skjut en isboll, skjut en eldboll, frost nova. Skjut en isboll, skjut en eldboll. Slut på mana och förhoppningsvis fiender. Paladin: Aktivera en aura. Aktivera en seal. Dunka tills fiended är död. Kanske hela dig själv emellanåt. Warrior: Charge, dunka på tills fiended är död. Druid: Roota, Wratha, Moonfire. Upprepa. Ifall man använder catform blir det som för rogue, bara att det heter lite annorlunda saker. Med bearform blir det som med warrior. Dom klasser som utelämnades har jag aldrig spelat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Warrior: Charge>Hamstring>Bloodrend>heroic strike>Execute! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 jag är en lv.34 warrior och det börjar blir väldans trist för att man göra ju inget blir claserna roligare sen?, skit tråkigt att det tar sån tid att få clasen rolig WoW är tråkigt.. tröttnade efter 15 min, och så säger folk: Men det blir roligare sen! Men varför inte spela ett spel som alltid är roligt, istället för att slösa tid på ett asdyrt spel?.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 Xiler, jag tror inte du hann med allting på 15minuter. Och dem dära som säger det har fullständigt rätt i det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 30 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2006 japp men jag vill ha svar hur kommer man in på test realms och hur vet jag när man kan göra dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Det är typ några veckor innan nya patchen släpps. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheOne Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 Väldans aktiv...hm Rogue: Steltha, spamma sinister strike och sen finisher. inte mycket variation där. Hunter: Hunter's mark, anfall med pet och sen skjuta lite pilar, är väl sådär. Finns många olika pilar att skjuta :P Warlock: Skicka fram pet och aktivera alla förbannelser man har. Sen stå och spamma shadowbolt... Mage: Skjut en isboll, skjut en eldboll, frost nova. Skjut en isboll, skjut en eldboll. Slut på mana och förhoppningsvis fiender. Paladin: Aktivera en aura. Aktivera en seal. Dunka tills fiended är död. Kanske hela dig själv emellanåt. Warrior: Charge, dunka på tills fiended är död. Druid: Roota, Wratha, Moonfire. Upprepa. Ifall man använder catform blir det som för rogue, bara att det heter lite annorlunda saker. Med bearform blir det som med warrior. Dom klasser som utelämnades har jag aldrig spelat. Haha, cool guide :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg