Hoppa till innehåll

Pris Till Wii?


Gäst MazzDazz
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ENGULBanaaAaAaN

1500 kr + 25% moms. Sen ska utgivarna ta en extra hundring för att tjäna på det. Så det blir nog mer än 1500 kr. Sverige har alltid lite dyrare konsoller =/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men för att vara en så bra konsoll är Wii riktigt billigt. Tänk ändå på att man kan köpa BÅDE Wii och 360 och ändå inte komma upp i ett lika högt pris som PS3 kostar. PS3 är definitivt inte värt mer än 6000. Jag betalar max 4000 för en konsoll hur bra den än är.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag läste idag i play att wii skulle kosta lika myket som gamecube kostade när det släpptes och att

 

 

Citat ur PLAY "" nintendo och microsoft stäms nu av anascape limited för patentintrång. brott mot hela tolv stycken patent är på tal och f¨ågan är nu om acascape kan göra en immersion, på bekostnad av nintendo och microsoft . ett av patenten sägsvara "3d kontrollen med vibration" påhittigt ""

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wii säljs för att vettigt/lagom dyrt pris, många nya konsoller säljs överdrivet dyrt. Jag tycker att Nintendo är väldigt smarta och säljer den billigt, lär antagligen öka handeln av Wiitillbehör och spel så småningom...

 

ceco: Jag fattar inte vad du menar? Och stavar dem verkligen så dåligt på Play? :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Han menar att anascape ltd (ett sony företag) ska stämma nintendo för 12 patent som de har "uppfunnit" Till exempel "3d kontroller med vibration"

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sony har ju snott både Nintendo's gyro-funktion och de har snott något av Microsoft också (Minns inte vad) Sony var bättre förr, nu är de bara ett gäng härmapor. :(

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...