Hoppa till innehåll

Pris Till Wii?


Gäst MazzDazz

Rekommendera inlägg

Ja. Man skjuter med kontrollen. Det gör man väl i alla spel som har en handkontroll? Om du menar att röra den runt för att skjuta så nej. Du styr karaktären med dosan och siktar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 61
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Och om man till exempel spelar något Zelda spel kan man använda kontrollen som svärd för om man svingar kontrollen så svingar Link sitt svärd i spelet allt detta med hjälp av de nya rörelsedetektorerna i kontrollen. :)

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att 1 svensk krona är lika mycket som 7.5 dollar. Enligt min uträkning på miniräknare komer Wii att kosta 1267 kronor men kan det verkligen stämma?  :huh:

 

va då jag tror att 1 kr är 8 dollar jo men vist 8 dollar är snarare 64 kroner för växel kursen för 1 dollar är runt 8 kroner

 

så om du ska skriva lögner så kan du göra det någon annan stans ,

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och om man till exempel spelar något Zelda spel kan man använda kontrollen som svärd för om man svingar kontrollen så svingar Link sitt svärd i spelet allt detta med hjälp av de nya rörelsedetektorerna i kontrollen. :)

 

Mja. Bara vissa saker. Annars använder man A knappen. Man kan annars knuffa bort fienden med skölden med en lätt viftning med kontrollen. Och sedan kan man snurra runt med Link och slå alla fiender. En liten lätt viftning till. Men annars finns det inge mer att kunna använda kontrollen där. Man kan även styra sin fairy som flyger omkring efter en. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och om man till exempel spelar något Zelda spel kan man använda kontrollen som svärd för om man svingar kontrollen så svingar Link sitt svärd i spelet allt detta med hjälp av de nya rörelsedetektorerna i kontrollen. :)

 

jag vet. öka spelkänslan med den här tilläggs utrustningen!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att 1 svensk krona är lika mycket som 7.5 dollar. Enligt min uträkning på miniräknare komer Wii att kosta 1267 kronor men kan det verkligen stämma?  :huh:

 

En Dollar låg igår på 7, 19 svenska kr har jag för mej.

Eller var det på 8, 19..??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att 1 svensk krona är lika mycket som 7.5 dollar. Enligt min uträkning på miniräknare komer Wii att kosta 1267 kronor men kan det verkligen stämma?  :huh:

 

Eftersom jag frågade om det stämmde så sa jag skrev hjag aldrig vad det kommer att kosta, utan vad jag räknade ut med miniräknare, det är snarare du som borde lära vad man skriver. <_<

 

 

 

 

 

 

7.19 låter rimligare, men om det stämmer så kommer ju Wii bli billigt! :)

Redigerat av Ripto
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att 1 svensk krona är lika mycket som 7.5 dollar. Enligt min uträkning på miniräknare komer Wii att kosta 1267 kronor men kan det verkligen stämma?  :huh:

 

Här i sverige ja.

Men där kanske de lägger till lite till, vad vet jag.

Här också förresten.

Redigerat av Master_Adi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ENGULBanaaAaAaN

Sverige har 25% moms medan USA haxxar på mycket lägre procent.

 

Wii kommer nog kosta runt 2500 kr och sedan sänkas med åren.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...