Gäst Lakrits Tomte Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 jag använde 5 klonade latiosar bara skoja <_< <----- . alla som läst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Men jag hade inte Rayquaza då! :( Självklart du inte hade han då! Han får man ju efter! Men ett tips om ni har problem med ligan är att ni inte ska träna en för då blir det problem! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Shadow sa ju att han hade Rayquaza då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Game Shark kanske? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gokusanen Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 han kanske byte till sig den :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag klarade det i 1 gången på swampert för att han är bäst o blaziken jag köpte en hyper potion o 1 revive men jag är bäst på pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 det kan han inte ha haft man måste klara ligan inan man får raquaiza Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 Man kan väl bara åka till det här tornet innan pokemon ligan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 jag äger i pokemon fråga bara utan om mirige island :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 det kan han inte ha haft man måste klara ligan inan man får raquaiza Joo, om han hade gameshark! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Donald Duck Genius Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 jag hade en blaziken på level 65 den knäckte ganska svårt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg