Salsamackan Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 kan man fånga kegre och groudon efter man har klarat pokemon ligan två gånger i ever grand city. om man kan det säg vart man hittar dom :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 du behöver inte ha klarat ligan TVÅ gånger, bara en. Gå till Weather Insitute och prata med en gubbe, och han kommer berätta om grottor, en med Kyogre, en med Groudon. han berättar också vilken route dom finns på. Kyogres grotta finns såklart på en vatten-route, och Groudons på land. Leta rätt på grottorna (Kyogres grotta ser ut som ett Dive-ställe, och Groudons som en grotta.) men skynda dig att hitta grottan, för ingången kan byta plats (alltså flyttas till ett annat ställe på samma route, inte flyttas till en ny route)! jag vet inte mycket mer, kolla dessa länkar: Kyogres grotta Groudons grotta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 du behöver inte ha klarat ligan TVÅ gånger, bara en. Gå till Weather Insitute och prata med en gubbe, och han kommer berätta om grottor, en med Kyogre, en med Groudon. han berättar också vilken route dom finns på. Kyogres grotta finns såklart på en vatten-route, och Groudons på land. Leta rätt på grottorna (Kyogres grotta ser ut som ett Dive-ställe, och Groudons som en grotta.) men skynda dig att hitta grottan, för ingången kan byta plats (alltså flyttas till ett annat ställe på samma route, inte flyttas till en ny route)! jag vet inte mycket mer, kolla dessa länkar: Kyogres grotta Groudons grotta berfekt beskrivning flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Tackar tackar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
transformer Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Om det inte funkar kan du ju alltid linka över. Men du behöver ruby/saphire, kanske lite dyrt. Tips: Skaffa en plastförälder som betalar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 hur fångar man kyorgre och den andra jag får alltid slut på attacker så jag kan inte fånga dom? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 ta med fler pokemon? du kan visst fånga honom/henne (könslöshet är hemskt!) men du kan ju använda PP UP eller PP MAX, dom gör så att din pokemon får mer PP på en attack. tips: låt dina pokemon hålla i Leppa berry, då får dom mer PP när det tar slut! Transformer: det funkar, tro mig. jag fångade båda igår. och det finns dom som har skilda föräldrar och plastföräldrar, och dom har det inte så bra jämt. och varför skulle dom betala? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 men jag kan försöka nu :D vart kan man köpa dom? har nån av er beldum? han äger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 jag har glömt Beldum. man kan inte köpa PP UP/PP MAX, dom hittar man. PP MAX finns det 2 av, och PP UP typ 10 av. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 oh... :( vet du vart man får beldum? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 ta med fler pokemon? du kan visst fånga honom/henne (könslöshet är hemskt!) men du kan ju använda PP UP eller PP MAX, dom gör så att din pokemon får mer PP på en attack. tips: låt dina pokemon hålla i Leppa berry, då får dom mer PP när det tar slut! Transformer: det funkar, tro mig. jag fångade båda igår. och det finns dom som har skilda föräldrar och plastföräldrar, och dom har det inte så bra jämt. och varför skulle dom betala? Man kan ju använda Ether och Elixer också... Ether ger tillbaka en attacks PP till en viss del och Elixer ger alla attackers PP tillbaka till en viss del. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 vart kan man köpa dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg