Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag kollade på Serebii och det stod såhär om vart man hittar Ether och Elixir:

Elixir: Routes 119 och 123/ Sotoopolis City; In Sotoopolis, go to the house right above Pokemon Center, and settle the dispute between the brothers to win Elixir.

Ether: Petalburg City, Petalburg Woods, Routes 113 och 116.

Man kan köpa Ether eller Elixir i Lilycove's köpcenter.

• Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Dark_Zebra
Skrivet

Skojar du rättare sagt för man behöver väl ingen Seedot/Lotad.

På 2:a våningen finns det dom dära grejorna

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Lotad och Seedot?Vad har du fått sånt snusk ifrån?

Gäst Tomatketchup
Skrivet

Och vart fick du sånt snusk ifrån?

Väldigt vad snuskiga saker det finns.....

Gäst Tomatketchup
Skrivet

kan inte jag läsa vad carttie skrev eller!!? :huh:

Du har fått allt om bakfoten ljomi,Carttie menade bröderna i Sotoopolis,medans Dark_zebra menade Köpcentrumet i Lilcove City.Så snälla,tänk innan du skriver.

Skrivet

Ja, på första våningen i Lilycoves affär så finns det en tjej bakom disken, prata med henne så får du en lott med din/dina Pokemons ID nummer. om alla siffror är rätt får man en Master ball. Men man kan vinna grejer som full heal, Protein å sånt också.

jag har vunnit PP max i lotteriet men inte master ball! :( nån som vet hur man får den där special sell i det stora köpcentrumet där man köper saker till secret base? min kompis fick sån där sale-out han har en rutchkana statyer bildäck och ascoola saker!
Gäst Tomatketchup
Skrivet

Året är 2006,940220 skriver Off Topic i en tråd,utan en allra minsta anning att det finns en Skapa tråd knapp.

Skrivet

bla bla ni snackde också om lotteriet coh sånt och köpcentrumet hela tiden kolla vad han skriver! han undrar hur man får nåra pokemon inte om massa köpcentrum! och ether och PP up och skit

Gäst Tomatketchup
Skrivet

De går bara Off Topic,de frågar ju inte.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...