Nami Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Jag kollade på Serebii och det stod såhär om vart man hittar Ether och Elixir: Elixir: Routes 119 och 123/ Sotoopolis City; In Sotoopolis, go to the house right above Pokemon Center, and settle the dispute between the brothers to win Elixir. Ether: Petalburg City, Petalburg Woods, Routes 113 och 116. Man kan köpa Ether eller Elixir i Lilycove's köpcenter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 nepp man kan inte köpa det där jag kollade nyss <_< skämtar du :angry: man behöver ju en lotad och en seedot :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Skojar du rättare sagt för man behöver väl ingen Seedot/Lotad. På 2:a våningen finns det dom dära grejorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Lotad och Seedot?Vad har du fått sånt snusk ifrån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 det finns ingen j*vla andra våning i huset hos bröderna i sootapolis city!! <_< :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Och vart fick du sånt snusk ifrån? Väldigt vad snuskiga saker det finns..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 kan inte du läsa vad carttie skrev eller!!? :huh: carttie skrev om bröderna i sootopolis! det finns ingen andra våning!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 kan inte jag läsa vad carttie skrev eller!!? :huh: Du har fått allt om bakfoten ljomi,Carttie menade bröderna i Sotoopolis,medans Dark_zebra menade Köpcentrumet i Lilcove City.Så snälla,tänk innan du skriver. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Ja, på första våningen i Lilycoves affär så finns det en tjej bakom disken, prata med henne så får du en lott med din/dina Pokemons ID nummer. om alla siffror är rätt får man en Master ball. Men man kan vinna grejer som full heal, Protein å sånt också. jag har vunnit PP max i lotteriet men inte master ball! :( nån som vet hur man får den där special sell i det stora köpcentrumet där man köper saker till secret base? min kompis fick sån där sale-out han har en rutchkana statyer bildäck och ascoola saker! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Året är 2006,940220 skriver Off Topic i en tråd,utan en allra minsta anning att det finns en Skapa tråd knapp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 bla bla ni snackde också om lotteriet coh sånt och köpcentrumet hela tiden kolla vad han skriver! han undrar hur man får nåra pokemon inte om massa köpcentrum! och ether och PP up och skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 De går bara Off Topic,de frågar ju inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg