BloodMan Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jag skickade för ett tag sen in ett fusk här: http://www.fuska.se/spel/pc/half-life_2_-_..._mod-s5850.html Det stod att fusket blev godlkänt men jag kan inte se det, och jag fick FM'en ? Dessutom så står det INTE att jag har lagt in nåt fusk på statestiken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Där skickade du inte in det, den sidan kom upp idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 (redigerat) Ja, och det va jag som la in spelet + att jag skicka in ett fusk idag! Och varför står det inte i statestiken att jag har skickat in ett fusk? Redigerat 22 Juli 2006 av Bloodman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Endast godkända fusk finns med i statistiken. Testa och skicka in det igen. Kan även vara så att moderatorn skulle radera fusket och tryckte fel och därför lade in det. Och att moderatorn direkt efter tog bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Men jag orkar ju inte skriva om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Jo, jag accepterade hans fusk. 99% säker på att jag tryckte på Godkänn iaf... Och jag har inte tagit bort det vad jag vet =s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2006 Men vad är det då som är fel? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.