:Fuskaren: Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 vad är Fable tlc ? en fortsättare på vanliga fable det fattar jag men har inte sett det nånstans, finns det typ bara i USA eller nåt och vad nya saker kan man göra. får man börja om eller börja efter jack of blades eller vad ?
LillBerra Skrivet 22 Juli 2006 Rapport Skrivet 22 Juli 2006 Fable The Lost Chapters är spelet Fable, men endast till PC och med några uppdateringar. Längre story, fler vapen, uppdaterad grafik osv. Så det är vanliga Fable fast snyggare och längre, men endast till PC än så länge. Jag har spelet själv och har spelat lite.
:Fuskaren: Skrivet 22 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 22 Juli 2006 ok håller mig till xbox med fable... tack för "hjälpen"
Salzalada Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Skrivet 23 Juli 2006 Fable The Lost Chapters är spelet Fable, men endast till PC och med några uppdateringar. Längre story, fler vapen, uppdaterad grafik osv. Så det är vanliga Fable fast snyggare och längre, men endast till PC än så länge. Jag har spelet själv och har spelat lite. Om du inte vet att Fable TLC har funnits till Xbox ett bra tag så borde du skämmas. Det finns inte bara till PC, utan till Xbox också.
:Fuskaren: Skrivet 23 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 23 Juli 2006 Salzalada vad menar du? jag har bara sätt vanliga Fable till Xbox
LillBerra Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Skrivet 23 Juli 2006 Fable The Lost Chapters är spelet Fable, men endast till PC och med några uppdateringar. Längre story, fler vapen, uppdaterad grafik osv. Så det är vanliga Fable fast snyggare och längre, men endast till PC än så länge. Jag har spelet själv och har spelat lite. Varför borde jag skämmas, hört talas om misstag? Maybe not... >_>
:Fuskaren: Skrivet 23 Juli 2006 Författare Rapport Skrivet 23 Juli 2006 har inte sett fable tlc till xbox när kom det ut och kan man tex köpa det på Game ?
Rekommendera inlägg