Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

vad är Fable tlc ? en fortsättare på vanliga fable det fattar jag men har inte sett det nånstans, finns det typ bara i USA eller nåt och vad nya saker kan man göra. får man börja om eller börja efter jack of blades eller vad ?

Skrivet

Fable The Lost Chapters är spelet Fable, men endast till PC och med några uppdateringar. Längre story, fler vapen, uppdaterad grafik osv.

Så det är vanliga Fable fast snyggare och längre, men endast till PC än så länge. Jag har spelet själv och har spelat lite.

Skrivet

Fable The Lost Chapters är spelet Fable, men endast till PC och med några uppdateringar. Längre story, fler vapen, uppdaterad grafik osv.

Så det är vanliga Fable fast snyggare och längre, men endast till PC än så länge. Jag har spelet själv och har spelat lite.

Om du inte vet att Fable TLC har funnits till Xbox ett bra tag så borde du skämmas. Det finns inte bara till PC, utan till Xbox också.

Skrivet

Varför borde jag skämmas, hört talas om misstag? Maybe not... >_>

• Skapa ny...