FreeZtyle Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Hur mycket kostar typ AdvanceMap elr GameMaker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Inget (Tror jag) Jag laddade ner båda två gratis, men AdvanceMap funkade ju inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Det funkar, men du måste ju veta hur man gör. Det är inte direkt klistra in och köra. Du måste kunna koda, och ha mycket tålamod för att göra ett BRA spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 3 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Tox, det kanske inte funkar för att du inte har roms att använda i AM? Annars finns det inget o ändra om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tox Skrivet 3 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2006 Roms? Hur får jag det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.