simlar99 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 vilka är era fanorit vapen mitt är flux rifle det är riktigt farligt på nära håll eller inte på nära håll skriv vilka vapen och varför det är era favorit vapen :evil: :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Min favorit är Magma Cannon. För att den behöver man knappt sikta med för att träffa och så skadar den mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 vilken del av spelen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Magma Cannon finns på 4:an: Ratchet Gladiator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lila_guy94 Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Det här typ svarta hålet som suger in alla fiender och om man skjuter en till så blir hålet större... ( i trean ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Rift Ripper menar du? Den är riktigt härlig! Man ska använda den i Annihilation Nation när man har typ 30 fiender emot sig. =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 ja rift riper och magma cannon är också väldigt härliga vapen ch ett till vapen jag gillar är den här spindeln man kan slänga ut i 2:an men etta är fortfarande flux :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
need speed Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 rift intruder i trean Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 vilka är era fanorit vapen mitt är flux rifle det är riktigt farligt på nära håll eller inte på nära håll skriv vilka vapen och varför det är era favorit vapen :evil: :medieval: det finns redan en sån här tråd av ripto så kolla igenom forumet innan du postar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Jag gillar de där små robotar med jetpack! Jag tror det hette doomglove Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simlar99 Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 vilka är era fanorit vapen mitt är flux rifle det är riktigt farligt på nära håll eller inte på nära håll skriv vilka vapen och varför det är era favorit vapen :evil: :medieval: men förlåt dåå :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Ehmm... Gladiator har rätt bra vapen enligt mig, bättre än dom andra Ratchet iaf.-.-, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg