Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

vilka är era fanorit vapen mitt är flux rifle det är riktigt farligt på nära håll eller inte på nära håll skriv vilka vapen och varför det är era favorit vapen :evil: :medieval:

Skrivet

Min favorit är Magma Cannon. För att den behöver man knappt sikta med för att träffa och så skadar den mycket.

Skrivet

Rift Ripper menar du? Den är riktigt härlig! Man ska använda den i Annihilation Nation när man har typ 30 fiender emot sig. =)

Skrivet

ja rift riper och magma cannon är också väldigt härliga vapen ch ett till vapen jag gillar är den här spindeln man kan slänga ut i 2:an men etta är fortfarande flux :D

post-35148-1153732246_thumb.gif

Skrivet

vilka är era fanorit vapen mitt är flux rifle det är riktigt farligt på nära håll eller inte på nära håll skriv vilka vapen och varför det är era favorit vapen :evil:  :medieval:

det finns redan en sån här tråd av ripto så kolla igenom forumet innan du postar
Skrivet

vilka är era fanorit vapen mitt är flux rifle det är riktigt farligt på nära håll eller inte på nära håll skriv vilka vapen och varför det är era favorit vapen :evil:  :medieval:

men förlåt dåå

:(

• Skapa ny...