Kevve Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Dom är inte olagliga tr4or ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 (redigerat) hm! vi behöver nog ingen designer det blir stick gubbar! Men! jag håller på med "den oscriptade versionen nu" så jag behöver ngn som kan komma på vilka vapen man kan köpa vilka kläder osv... och hur mycket dom ska kosta...en slags ekonomiker alltså! Redigerat 26 Juli 2006 av _ray_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 hey ray du kan ju typ ha baseball trän. ak 47 . 9mm pistol. och så kan du ha lite speciella fun weapons också som typ ett bildäcks osv? vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 jag behöver en server också (tigger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 He he. jag kan hosta. har en 100 mb lina. Den gick du på va? jag harb 0,5 mbit lina :( men du kan ju fråga här på fuska eller kolla på goggle efter nån server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 näää är inte bra på sånt :P det får ju någon fixa det var ju df jag behövde besättning xD vi är ju ett team typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Ja det vore rätt coolt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 nån som kan göra vår main site ny då? jag har skadat min handled så jag kommer nog inte göra ngt på 6 veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Vadå göra hemsidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Han syftar nog på en hemsida till spelet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) Ja men den gör man sist! Man kan inte göra ngt så länge man inte kan ngt om spelet. Det går inte att göra ett spel om alla snackar i ett forum!! Redigerat 30 Juli 2006 av Andersffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) man kan göra hemsidan först om man vill. det bestämmer man själv med gruppen sin. t.ex om man vill släppa en trailer på spelet eller nåt sånt. Redigerat 30 Juli 2006 av girder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.