Gäst Spelnisse Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jag har åkt sedan jag var 3 eller nåt! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 jag har åkt snowboard och slalom B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 13 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 Jag ska åka idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 När vi var i Oskarström så hade en av mina kompisar snowboard med sig. Han skröt om hur bra han var på att åka. Han gick upp på satsbrädan och åkte. Han lyckades köra på ett stup och flög 1 1/2 meter upp i luften. Han skulle visa oss en mute grab men lyckades inte. Han skadade armen och landade på en sten så att hans hemmagjorda snow board gick sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.