Gäst papput Skrivet 23 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2006 Hej, ljusstyrkan på mitt gameboy advance är dålig och jag undrar om det finns en inställning som ändrar den och i så fall hur man gör. Eller är det så att man måste spela under starkt ljus, eller vad kan felet vara? Superglad för hjälp :) /David Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Du menar sp va? Vad jag vet så går det inte ändra ljus styrkan så du har väl pajat det på nåt vänster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst papput Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Nä, inte sp. Det vanliga lite äldre =) Jag hörde med en affär fast jag glmömde ta med mig spelet. Men den har ju ingen bakgrundsbelysning, hade glömt det. Så det är nog inget fel. /Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Hahaha, okej np ;D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 Den är säkert begagnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trendywinds Skrivet 2 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 nej den är inte begagnad om du läste det här nedanstående inlägget Nä, inte sp. Det vanliga lite äldre =) Jag hörde med en affär fast jag glmömde ta med mig spelet. Men den har ju ingen bakgrundsbelysning, hade glömt det. Så det är nog inget fel. /Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2006 Han Frågade i en affär.Han hade inte Köpt den från en affär. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg