ajar Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Hmm, isåfall är det ju en bra "business-tanke". Men vem ska hinna att få ihop 5800 kronor på bara några månader? De borde sänka priset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Hmm, isåfall är det ju en bra "business-tanke". Men vem ska hinna att få ihop 5800 kronor på bara några månader? De borde sänka priset. 5800? det är väl 6000 (plus 200kr om du ska fixa på webhallen)Snålis versionen på 5000 kr tror jag inte skulle säljas i europa. PS3 kostar egentligen 7000 kr att tillverka, men sony vill att alla ska köpa spel så att det tjänar in det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 5800 kostar det ju om man redan betalar 200 kronor i förväg till Webbhallen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 22 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2006 hur kan man jämföra två konsoller som inte nån har spelat och som ännu inte finns ?! dom har vist spelats utav spel resesentär ,på e3 mässan om man har kollat i sånna tidningar så skulle man veta detta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 (redigerat) Jag tror Wii kommer likna Eye Toy ganska mycket fast man andvänder en kontroll. Fast mycke bättre förstås. :) Redigerat 26 Augusti 2006 av Master_Adi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Men GAAH! När ska folk förstå att vibrationen inte förstör tiltfunktionen! Det är ju bara en bluff. Det kom redan 1999 till Playstation! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag tror jag kommer köpa Wii mest för zeldas skull, men jag tycker att kontrollerna ser grymma ut coolt att svinga svärdet med kontrollen (fast troligtvis jobbigt också) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst need_nos Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Tidningar snackar skit så om en tidning sa att Gameboy var bättre än Psp skulle du köpa en gameboy då?! LOL haha gameboy är för dom som är 3-9år psp är ju så mycket bättre för dom har ju bättre grafik bätte skänsla och är så mycket snyggar en gammla Gameboy nej f*n alldrig gameboy för mig det är ju som att rotta skit i sopp-tunorna f*n man ser ju inte om det är rött eller görn på gameboys spel jag ska köpa ps3 har pengar så det räker och så kan jag säja mina ps2:ore och ett xbox kaske kan få 2000kr för det och sen kan jag få masor av spel för dom pengarna.ja om ni undra så har jag 20 000 på banken så jag klara mig det är inte så mycket tycker jag men jag kommer också från en rik släkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ceco Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 vem bryr sig om hur myket pengar du har det kan jag säga dig INGEN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 24 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2006 Tidningar snackar skit så om en tidning sa att Gameboy var bättre än Psp skulle du köpa en gameboy då?! LOL Och? Vi bryr oss inte om hur mkt pengar du har. Jag kommer iaf att köpa wii pga Zelda, Redsteel, kontrollen och priset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Tidningar snackar skit så om en tidning sa att Gameboy var bättre än Psp skulle du köpa en gameboy då?! LOL Usch. Sådan jämförelse. Eye Toy jämfört med Wii är som att skilja en potatis med ett päron. Så otroligt olika. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 wii verkar ju bättre och nu när man fått läsa den här tråden så är jag fullt säker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg