XtremeLife Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Shoo, jag undrar bara hur man lägger in/fixar egen musik till nfsu2(need for speed underground 2). Jag har försökt minst 50ggr men jag får det aldrig att funka, snälla hjälp mej. Tack i förväg! =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 jag har inte det spelet men det är väl som med alla andra spel. 1. gå in på C:/program/need for speed.. & leta upp en sound/music mapp 2. sedan är det bara att byta ut te.x motor.mp3 till din egen fil med samma namn sedan när du spelar ska du höra ditt ljud istället för det vanliga motor ljudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kodram Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 men alla musik filer är .bin filer så de lär bli lite svårt att göra så ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 men alla musik filer är .bin filer så de lär bli lite svårt att göra så ;) http://www.magiciso.com/download.htmDen öppnar .bin filer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.