maaakus Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 Är det någon mer än jag har som kör hattrick? Lite fakta om det: Hattrick är ett fotboll-maneger spel som kan spelas över hela världen. Man har sitt eget fotobolls-lag, man köper och säljer spelare och kör matcher mot andra spelare. Det kan i början ta ett tag om ansökan om att få ha ett eget lag men jag ÄLSKAR ändå spelet. Om det är någon som spelar eller tänker skaffa så kör jag gärna vänskapsmatcher! :D Sidans namn är: http://www.hattrick.org Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 yes, Iron Angels. Säg till på fredag via PM om du vill köra en vänskapsmatch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 24 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2006 (redigerat) yes, Iron Angels. Säg till på fredag via PM om du vill köra en vänskapsmatch. är tyvärr inte inne på fredag (sommarlov :D ), ser att du har på gång med en annan vänskapsmatch, men vi kanske kan mötas någon annan gång. Mitt lag heter: Mjällby AIF (favoritlaget) Redigerat 24 Juli 2006 av Mars_uc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 kul spel men jag fattar inte när man får sin egen lag har väntat typ en månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 Jag ska bli medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 kul spel men jag fattar inte när man får sin egen lag har väntat typ en månad. för mig tog det en vecka innan jag kunde börja. kolla dina mejl, det står ibland när man kan börja. sen måste du ta licencen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Hattrick är väldigt detaljerat och invecklat vilket jag gilllar, dock så måste man läsa genom en massa sidor spelregler innan man förstår konceptet, samt tråkig design på sidan helt allmänt. Spelade detta för ett år sedan med tröttnade efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dream Skrivet 31 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2006 Jag kan inte hittar top listan på spelare kan nån sägar var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 2 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2006 öhhhhh finns det top lista på spelare? eller menar du dina egna spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheCow Skrivet 5 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2006 Jag har spelad det men tröttnade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 9 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Jag har spelad det men tröttnade vilken division var du på när du slutade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.