Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Skrivet 24 Juli 2006 Hejsan, Jag söker crew till min hemsida, Sidan är klar närmaste halvtimmen Jag komemr iaf till att börja med att lägga upp den på en gratis host. Jag söker folk som kan hitta, Filmer, Flash, Bilder och downloads. Filmerna ska helst vara från yourtube. Folk som ställer upp skriver bara här under ;) Citera
Megaklumpen Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Skrivet 24 Juli 2006 älltid att jag ställer upp Darkie!! Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Skrivet 24 Juli 2006 kolla vad jag söker till sidan så der du ;) Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 24 Juli 2006 Rapport Skrivet 24 Juli 2006 gå in på msn / adda min darkfork@hot... Citera
xallie Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Skrivet 10 Augusti 2006 jag kan hjälpa till om du ska ha filmer, flash m.m. e bra på att fixa sånna. även från youtube. har nästan alla sagan om ringen dubbningarna. kan göra de till mpg avi eller wmv. va som hjälper gärna till. jag kan hjälpa till om du ska ha filmer, flash m.m. e bra på att fixa sånna. även från youtube. har nästan alla sagan om ringen dubbningarna. kan göra de till mpg avi eller wmv. va som hjälper gärna till. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.