tHOORd Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 (redigerat) Jag är för fri nedladdning. Att upphovsrättslagen inte ska vara så jäkla sträng. Det finns många bra argument, både för och emot. Dock tycker jag de som är för väger tyngre. (När man snackar om pengar så kan man ju bara jämföra det med författare och bibliotek) De som vill läsa mer kan ju bl.a. gå in www.piratpartiet.se Njääe det är väl inte riktigt samma sak. Någon har köpt rättigheterna till böckerna som lånas ut. Splintercell: Som sagt, allt är farligt av en för hög dos, men du förstår väl själv att du inte kan jämföra samma mängd av t.ex öl och heroin. Det finns ingen som brukar ett ölglas heroin om dagen. Det finns väldigt många som brukar mer än 1 glas öl om dagen. Förstår du skillnaden? Redigerat 2 Oktober 2006 av tHOORd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Varför handlar tråden Piratpartiet om droger? Det är bolagen som blir förstörda, inte samhället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2006 Varför handlar tråden Piratpartiet om droger? Nerladdning av spel funkar nog dessvärre inte till det som jag spelar... Bolagen hamnar i knipa och höjer priset... eller kör konkursutsäljning... vad tor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
splintercell987 Skrivet 8 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2006 Bolagen kan ju göra något kopieringsskydd på filerna så att man inte kan kopiera dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.