Hedman Skrivet 25 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2006 Själv är mitt: Målvakter: Roberto Luongo , Reserver målvakter: Evgeni Nabokov och Dan Cloutier Backar kedja 1: Nicklas Lidström och Scott Nidermayer. Kedja 2: Sergei Zubov Mattias Ölund Kedja 3: Sami Salo och Ed Jovanovski. Vänster Forwards: Första: Markus Näslund, Andra : Joe Thornton, Tredje : Vincent Lecavalier, Fjärde Patrick Elias Centrar: Första: Peter Forsberg, Mats Sundin, Tredje: Pavel Datsyuk, Fjärde: Patrick Marleau. Höger Forwards: Första Jonathan Cheechoo, Andra : Jaromir Jagr Tredje : Alexander Ovechkin, Fjärde: Daniel Alfredsson. Nu drog jag hela laget :P Men man kan ju också bara dra första kedjan plus målvakt :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 26 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2006 1.Gillar inte hockey. 2.Har inget drömlag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 27 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2006 (redigerat) 1.Gillar inte hockey. 2.Har inget drömlag 3.Palla skriva här då min e typ. Målis:Henrik Lundquist Back:Rob Blake Back:Sergi Gonchar Forward:Daniel Alfredsson Forward:Samuel Pålhlsson Center:Pebben Axelsson Redigerat 28 Juli 2006 av Findus3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst dunsden Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Målis:Henrik Lundqvist Back:lidström Back:Sergi Gonchar Forward:Daniel Alfredsson Forward:samuel Pålhlsson Center:jadu vetifan vem ja ska välja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 3.Palla skriva här då min e typ. Målis:Henrik Lundquist Back:Rob Blake Back:Sergi Gonchar Forward:Daniel Alfredsson Forward:Anadreas Pålhlsson Center:Pebben Axelsson <{POST_SNAPBACK}> Vem är Anadreas Pålhsson :) ?annars finns det en som heter Samuel Pålhsson... Jaja mitt är: Målvakt:Henrik Lundqvist Back:Niklas Lidström Back:Scott Nidermayer Forward:Ilya Kowalchuk Forward:Alexander Ovetchkin Center:Peter Forsberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 Mitt drömlag: Målvakt: Robertu Luongo Reserver: Mikka Kipprusoff(stavning) Backar: Sergei Gonchar, Rob Blake Högerforward: Jaromir Jagr Center: Robert Lang Vänsterforward: Rick Nash Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 28 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 än så länge stabila lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 28 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2006 3.Palla skriva här då min e typ. Målis:Henrik Lundquist Back:Rob Blake Back:Sergi Gonchar Forward:Daniel Alfredsson Forward:Anadreas Pålhlsson Center:Pebben Axelsson <{POST_SNAPBACK}> Vem är Anadreas Pålhsson :) ?annars finns det en som heter Samuel Pålhsson... Jaja mitt är: Målvakt:Henrik Lundqvist Back:Niklas Lidström Back:Scott Nidermayer Forward:Ilya Kowalchuk Forward:Alexander Ovetchkin Center:Peter Forsberg <{POST_SNAPBACK}> Menar Han. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst dunsden Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Scott Nidermayer skulle va skitbra att ha på nhl 06 som center (hmm handlar inte om de men endå) han e f*n skitans snabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Scott Nidermayer skulle va skitbra att ha på nhl 06 som center (hmm handlar inte om de men endå) han e f*n skitans snabb Mm och ett bra skott,Brian Rafalski och Kimmo Timonen är också likadana ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 Målvakter: Henrik Lundqvist, Dan Cloutier, Och Domenik Hasek, om han är så bra som han brukade vara. Högerforwad: Mats Sundin Center: Miroslav Šatan Vänsterforwad: Alexander Ovechkin Högerback: Per-Johan Axelsson Vänsterback: Eric Lindros Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 29 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2006 (redigerat) Jasså här har vi en till som gillar Dan Cloutier trodde jag var den ända :cool: Scott Nidermayer skulle va skitbra att ha på nhl 06 som center (hmm handlar inte om de men endå) han e f*n skitans snabb Ja Scott Nidermayer är otroligt snabb på sina skridskor och har ett hårt slagskott Redigerat 29 Juli 2006 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.