Razec Skrivet 30 Juli 2006 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 Målvakter: Henrik Lundqvist, Dan Cloutier, Och Domenik Hasek, om han är så bra som han brukade vara. Högerforwad: Mats Sundin Center: Miroslav Šatan Vänsterforwad: Alexander Ovechkin Högerback: Per-Johan Axelsson Vänsterback: Eric Lindros Bra backar :lol: dom är inte ens backar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 30 Juli 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2006 (redigerat) Målvakter: Henrik Lundqvist, Dan Cloutier, Och Domenik Hasek, om han är så bra som han brukade vara. Högerforwad: Mats Sundin Center: Miroslav Šatan Vänsterforwad: Alexander Ovechkin Högerback: Per-Johan Axelsson Vänsterback: Eric Lindros Japp en offensiv kedja Redigerat 30 Juli 2006 av Mini_Sweety Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 1 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 1 Augusti 2006 Mjo, men Per-Johan och Eric är ganska deffensiva forwads. "Kedjan" består av Högerforwad, Vänsterforwad och Center. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zekk_018 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 målvakt: Martin Brodeur, bänkvärmare: Cam Ward Backar: 1:a Marek Zidlicky & Dion Phaneuf 2:a Brian Rafalski & Ossi Vaananen 3:e Kimmo Timmonen & Colin White V. forwards: Alexander Ovechkin, Rick Nash, Patrik Elias, Ilja Kovalchuk Centrar: Saku Koivu, Sideny Crosby, Scott Goméz, Joe Thorton H. forwards: Marian Hossa, Jarome Iginla, Michael Ryder, Marian Gaborik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neldemo Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 målis: Ilya Bryzgalov backar:börje salming ( :) ), rob blake forwards: sidney crosby, alexander ovechkin, mats sundin besssssssst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 11 September 2006 Rapport Dela Skrivet 11 September 2006 målvakt rober lungo (stavning) backar rob blake niclas lidström högerforwad jarmir jagr forward Joe thorthon vänsterforwad rick nash Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 12 September 2006 Rapport Dela Skrivet 12 September 2006 Scott Nidermayer är ju en av NHL's bäst skridsko åkande backar. Han har et bra spelsinne och en massa andra egenskaper. Ska lägga ut mitt drömlag snart..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 25 September 2006 Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 mitt e typ Målvakt:Peter Budaj eller Patrick roy om han hadde spelat :D Backar:Rob Blake, Joni Pitkänen Höger forward:Marek Svatos Center:Joe Thoronto Vänster Forward:Alex Tangauy Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 25 September 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 September 2006 mitt e typ Målvakt:Peter Budaj eller Patrick roy om han hadde spelat :D Backar:Rob Blake, Joni Pitkänen Höger forward:Marek Svatos Center:Joe Thoronto Vänster Forward:Alex Tangauy Här har vi ett Colorado-målvakts f*n :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ellac Skrivet 20 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2006 Min drömkedja är målvakt:Henrik Lundqvist backar:Nicklas Lidström och Scott Neidermayer forward:Peter Forsberg Marian Gaborik och Evgeni Malkin :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 13 April 2007 Rapport Dela Skrivet 13 April 2007 mitt e typ Målvakt:Peter Budaj eller Patrick roy om han hadde spelat :D Backar:Rob Blake, Joni Pitkänen Höger forward:Marek Svatos Center:Joe Thoronto Vänster Forward:Alex Tangauy om jag är et colorado f*n?? ja va f'n tror du :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 14 April 2007 Rapport Dela Skrivet 14 April 2007 Målvakt: Göte Wälitalo Backar: Jesper Jäger och Roger Hägglund Forwards: Alexanders Beliavskis, Patrik Sundstöm och Tore Ökvist Man får ta gamla spelare va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.